Grønne aksjer

oivindl
08.03.2022 kl 07:53 4356

"da jeg i tillegg til å nevne upstream også hadde nevnt oljeaksjer i.e oljerelaterte aksjer ..."

Du nevnte ikke upstream i det innlegget jeg kommenterte. Det er vel snarere du som kverulere som skal prøve å gjøre dette til en diskusjon om begrepene du brukte.

Om du skifter ut oljerelatert med upstream blir utsagnet ditt like unyansert og koblingen til saueflokken gjør det ikke bedre. Med en oljepris på tett oppunder 130 $, tjener mange oljeselskaper gode penger. Ingen vet hvor oljeprisen går fremover, men den er av mange spådd høyere og det i lang tid.

Dine innlegg om QFUEL finner jeg lite nyttige, da de skifter fortegn alt etter om du er ute eller inne og lite annet. Din synsing om denne og andre aksjer er både dårlig fundert og inkonsekvent.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.