Olje

Tændis
05.04.2019 kl 18:18 4423

Jeg fant den allerede etter jeg hadde postet innlegget, behøver ikke sette hjemmesiden som favoritt da jeg har kontinuerlige børsmeldinger i newsfeeden min hos PAS. Tenker litt at mailen jeg fikk av IR ang konflikten med SLS pga at de vil borre andre formasjoner enn først avtalt pga seismikk tolkninger som viser at disse er mer lovende, kan i så fall være med på å øke reservene i ASR.

Hvorfor skal de ikke kunne øke produksjonen mer når de økte med 30% sist ? Etter WO så er vel brønnene optimalisert og ikke cappet på noe spesielt volum!? Økt volum kan jo også hente sammen med frakt via rørledning som ikke legger begrensninger på frakt slik som har blitt gjort tidligere pga av lastebil frakt på dårlige veier.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.