Olje

Kremen
05.04.2019 kl 19:15 4413

Setter stor pris på både Ransen og Bærnt sine innlegg, to motstykker, men det trengs her inne. Solgte meg riktignok ut av IOX for et halv år siden, men følger med når jeg kan. Synes vi nærmer oss styggfort forfall på både lån og og lisenser for boring og det skremmer meg. Er det ikke en frist på når boringen må være unnagjort om jeg husker rett? Var det ut 2019 eller noe? Det er ikke sikkert en emisjon gruser kursen om borekampanjen kommer på plass snarest. Har stadig troa på iox og at aksjonærene som blir sittende kan tjene en god slant og jeg sitter klar med kjøpsknappen om vi ser noen løsninger snart, men inntil videre, har jeg latt være og sover godt om natten med det. Har virkelig lyst til at de skal lykkes, da jeg har sittet lenge i selskapet selv og tjent en god slant på det, og unner dere alle det samme selv om jeg ikke er med på den reisen denne gang. God helg til dere alle!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.