Farma

heilo888
06.04.2019 kl 15:01 1290

Comptutum; Du skal ha ros for et godt og nøkternt innlegg, men jeg velger å være litt mer positiv enn deg!
Men det er nok alt for mange som satser på kortsiktig gevinst innen biotek.

Investringer inne biotek krever tålmodighet og en langsiktig horrisont! Jeg har selv løpt New York maraton noen ganger og velger å sammenligne investering i biotek med det. PHO, Nano, og trolig PCIB nærmer seg nå Central Park, mens Trvx og BgBio fortsatt befinner seg i Queens og har et stykke igjen. Er selv investert i alle de nevnte selskapene samt noen utenlandske innen biotek.
Har investert og tradet det meste som finnes i Norge, Tyskland og USA, men har som 66-åring havnet på at tålmodighet i norsk biotek vil betale seg stort etterhvert.

Men av de overnevnte selskapene tror jeg PCIB har den mest revolusjonerende teknologien og er det selskapet som over tid kan 50-doble sin aksjekurs.
Redigert 06.04.2019 kl 15:06

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.