Farma

Korsar
10.04.2019 kl 09:53 2599

Fra Sidelinjen,
dagens melding gjelder en tidlig fase 1 sak, og som man ser, påvirker kursen lite.
Meldinger som vil bety noe gjelder selvsagt hovedløpet, og der skal man nok få vente litt på betydningsendrende info.

PS: Hvorfor angripe meg for at haussingen deres slår feil igjen? Jeg har sagt at aksjen p.t. har både lavt volum og volatilitet og derfor er uinteressant som tradeobjekt i denne fasen. Dagens melding har, som alle andre enn blinde haussere kan se, minimal betydning for markedets hovedanliggender:
- Vil NANO lykkes med hovedløpet?
- er rekrutteringen i fase? (det gjeldet forøvrig også dagens fase 1-sak; vil man være ferdigrekruttert til juni her?)
- hvordan er oppdatert interface mot konkurrenter? (tiden dette har tatt så langt øker uroen for at (stadig farligere) konkurrenter vil dukke opp, bare de dummeste/blindeste hausserne vil benekte at det er er en reell risiko for hvert halvår som går)
- mitt anslag ved årsskiftet var at aksjen ville ligge i trendrom 40-55 helt fram til sommeren (med et mulig positivt men kortvarig oppbrekk før ferien) og grunnet ventehorisont synke tilbake til omtrent 40 ved årsslutt. Siden jeg har hatt helt rett om dette helt til nå, erklæres jeg av hausserne dermed hatefullt for "backtrader", slik jeg ble da jeg tippet kursen riktig et helt år fram i fjor.
Kort sagt: hvilken stakkarslighet å drive med disse personangrepene, særlig når det stort sett er for å røyklegge egen uvitenhet og haussebomming.

PS2: For dem som fremdeles sliter med å akseptere virkeligheten rundt NANO, her er utviklingen over siste år, så kan man sammenholde dette mot den vedvarende, kunnskapsløse og meningsløse haussingen som har foregått de siste par årene her inne:

Utvikling:
1 uke: 46,30 -0,60% (helt i tråd med mine forhåndsvarsler)
1 måned: 43,62 5,50%
3 måneder: 59,95 -23,24%
6 måneder: 52,90 -13,01%
1 år: 59,90 -23,17%

Redigert 10.04.2019 kl 10:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.