Transport

Frodon
10.04.2019 kl 14:53 7566

Jeg reiser veldig mye og har sluttet å reise med Ryanair ;) Det er lenge siden jeg reise med Norwegian også, men det er fordi de er ofte en del dyrere enn billettene jeg ender opp med. Nå skal jeg selvfølgelig holde meg langt unna 737 Max flyene, da jeg liker å komme frem til destinasjonen uten å måtte bekymre meg om flyet er trygt eller ei. Ja, får håpe du kommer deg ut av dette tapssluket. Hvis de klarer å snu skuta, er det håp for investeringen din. Må de ut i ny emisjon innen 1 år, er nok det meste av pengene dine tapt dessverre. Men da får du igjen ca 30% av pengene dine via skatten ;)

Det blir bare viktigere og viktigere å investere i lønnsomme selskap. Se på SMB indeksen, den har nesten ikke gått opp siden 2008. Selskap med størst fri cashflow er ofte vinnerne på børsen og helst sitter jeg kun i selskap som betaler utbytte. Da får jeg penger for å være aksjonær hvis jeg blir sittende fast med tap i en lengre periode. Lykke til :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.