Farma

gunlove
10.04.2019 kl 23:53 884

Blokker slike brukere, uansett hva du skriver så er det ikke noe slike tar til seg. Det eneste som nytter er total stillhet og at kursen stiger. Vi ønsker å tjene penger, ikke å diskutere med skribenter som jeg aldri forstår hvorfor prioriterer tiden sin med å skrive på selskap de ikke liker. Jeg er ute av Funcom for lenge siden, er skeptisk til selskapet, men bruker ikke min tid på et selskap jeg ikke vil investere i. Prøv det Somsa og power, prøv og bruke tiden på selskap dere har troen på. Men det er ikke noe for dere, noen lever av respons fra de som er positive. Det er som en pyroman som håper å se en tilfeldig jævel bringe bensin til en plass det brenner. Å bruke tid på slike er bortkastet, blokker og gå videre. De kan fortsette med negativ omtale i 2 år eller 5 år, så lenge man svarer fortsetter slike. Det er som å pisse i motvind å tro at det en gang ikke skal treffe deg.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.