Farma

SomSa
11.04.2019 kl 08:54 642

"Vi ønsker å tjene penger, ikke å diskutere med skribenter som jeg aldri forstår hvorfor prioriterer tiden sin med å skrive på selskap de ikke liker."

Diskusjon betyr ikke å skrive kun om positiviteter og fortelle om sitt drømme aksjekurs.
Dersom du vil tjene penger må du vite når selskapet skal tjene penger, PHO vet ikke selv, vet du det?
Hva er galt med at PHO gjennomføre en emisjon, fyller kassa og satser enda sterkere i USA og samtidig forberede seg for at det heller ikke blir overskudd i 2021. Dersom du har vært i aksjemarkedet i lang tid vet du at slike selskaper trenger mer penger og ting kan ta mye lenge tid enn man har antatt. Som Funcom aksjonær vet selv du at ting tar mer tid enn man tror og det tok lang tid før Funcom klarte å tjene penger. En arbeidskamerat av meg kjøpte Funcom på 53 i 2008 og skulle bli rik men dette skjedde ikke.

OK, Daniel Schneider og Erik Dahl har sagt at de har nok penger og samtidig vet de ikke når selskapet skal tjene penger og jeg er så naiv at skal glemme behovet for mer kapital. Det er mer avslappende å tenke på at PHO er snart 200, vil omsette for $100 mil og et bud kan komme når som helst.

Har du tenkt på at det er stor diskusjon om hvorfor medikamentpriser er mye høyere i USA enn i Europa og andre deler av verden. I følge DNB en TG01 vaksine fra Tragovax kan koste $45000 i EU og $65000 i USA eller ca. 45% dyrere i USA. Med et pennestrøk kan refusjonsordningene reduseres med 30%-50% i USA før PHO blir lønnsomt med dagens refusjonsordningen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.