Olje

bergsmofs
11.04.2019 kl 09:18 1842

Den 26.04.2019 er Annual Report og jeg håper vi også får et oppdatert ressursanslag (ASR) Skjer kanskje ikke så mye frem til da. Bortsett fra at LLa47 fortsatt omtales i Colombiansk presse som et meget godt oljefelt enda i utvikling. IOX har investert mye i feltet til nå. Spennende å se neste steg i utviklingen her. Fortsatt høy oljepris sikrer bra inntjening. Samarbeid om oljetransport å forbedret infrastruktur i området. Har vært tålmodig lenge, men jeg vet at når ting skjer, så kan det bli eksplosiv kurs, dersom positiv melding om borestart å samarbeidspartnere,meldes. Jeg vil eie en god del aksjer den dagen, så Tålmodighet gjelder fortsatt. Ledelsen har ikke skuffet meg til nå, TTT. De jobber nok godt med sine oppgaver for å kunne legge frem gode løsninger. Å som jeg tror Ransen eller Bæærnt ? , beskrev, de jobber nok med ivaretakelse av alle hensyn å løsninger, som skal til. Jeg har troa???
Redigert 11.04.2019 kl 09:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.