Grønne aksjer

seychas
11.04.2022 kl 19:19 3315

Da har jeg registrert dagens antall som er kommet på mail og skal i morgen registrere det antall som er meldt inn på forumet siden forrige telling.
Gir en oppdatering i morgen.

Ved forrige telling vi var kommet over 20 % på vei mot vårt felles mål og det er fortsatt god driv.

Hvis noen er aktive på andre foraer (f.eks Facebook-gruppe) og vil formidle hovedinnlegget dit, så er det veldig fint. Jeg skriver et eget innlegg om dette hvis det ikke meldes inn noe konkret på dette innspillet. Om tempoet i innregistrerte antall aksjer skulle falle fremover - kan være behov for å nå litt bredere ut også.

Skal tilføye at jeg ikke har en klar tanke om at Hanwha har planer om å kjøpe opp hele selskapet, men jeg utelukker ikke at det kan skje og har begrunnet dette. Det er dette premisset jeg jobber ut ifra og som er bakgrunnen for dette intitativet. Heller føre var enn overrumplet og tvangsinnløst.

Vi er svært mange som har meldt inn våre aksjer nå og jeg ser frem til å ta opptelling i morgen.
Redigert 11.04.2022 kl 19:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.