Olje

Er_mi
15.04.2019 kl 12:24 3567

Et lite tillegg: det småaksjonærer som nå sitter i PEN virkelig burde fundere over og bruke tid på nå, er ikke å bry seg om aksjen går sidelangs på 16- eller 17-tallet. (dette vil den kunne gjøre noen uker til)- uten det år å lage en strategi for sommeren og høsten.

Det er hva jeg funderer mye på nå. Når jeg skal ta eksit, om jeg skal skal det. Selge hvis aksjen stiger 50% etter Q1? Sitte videre til letebrønnen som ska bores i juni på Dusafu blir ferdig? Selge halvparten på 25 NOK, eller 30 NOK, og sitte videre til Q2 2020 med resten? Hva skal jeg gjøre hvis verdensøkonomien får en skikkelig smell andre halvdel av 2019 og oljeprisen faller korrigerer igjen? At PEN skal opp mye på kort sikt (2-3 måneder) er gitt for meg, og at PEN skal opp veldig mye på lang sikt (2-3 år) er også gitt. Det som er intressant og relevant for meg er hvordan jeg skal utnytte tiden der imellom og posiosjonere meg på optimal måte. Man skal aldri eller forelske seg i en aksje- så at jeg har null PEN-aksjer om et år er også et alternativ.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.