Transport

ksandal
16.04.2019 kl 08:15 5804

Takk. jeg er ikke så ofte her. men i perioder sånn passe aktiv. nå har det vært fint vær i en uke.. i Bergen, og da er vi ute :-) Jeg skriver alltid hva jeg gjør når og før jeg gjør det. syns de fleste her forteller uken etterpå hva de "liksom gjorde" det viktigste en har i livet. er integritet. uten den, har man ingen verdi. Klarer en og tjene litt og samtidig dele litt med andre småsparerer, syns jeg det er kjekt om andre kan dra nytte av min erfaring.

HAR SELV TAPT STORE SUMMER PÅ OG LYTTE TIL "GODE RÅD FRA EKSPERTER, før jeg lærte nok til og stole på egne valg. hender fortsatt at jeg lar meg friste av ekspertråd med dertil tap ha ha.
Nas kurs er trist for tiden, men de må nok vise til svært mye bedre tall og inntjening før optimistene kan få se noen kurser i riktig retning. Etter påske, blir det spennende og se om det blir nye friske tak, og kanskje kommer max flyene i luften i mai.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.