Olje

Fluefiskeren
16.04.2019 kl 10:21 2545

Er-mi

Som sagt er det mulig jeg misforstår deg, men på meg virker det som du mener at kursen til PEN vil slite med å stige sammenlignet med Aker PB og BWO i tiden fremover grunnet at store aksjonærer vil vanskelig kunne komme seg inn uten å heve kursen kraftig fordi PEN er et lite selskap og dermed avstår. Det er da jeg kommer drassende med fjoråret som jeg mener viste at PEN kunne stige langt kraftigere enn større selskaper som AkerBp og BMO også i mangel ev storaksjonærer. Det var ikke kjøp fra store aksjonenærer som trakk opp kursen da, og jeg mener det ikke er noe i veien for at det kan skje igjen. Det har også blitt mere aksjer. Kursen gikk hovedsakelig opp FØR emi og storaksjonærer inngang .

Fortsatt mulig jeg misforstår. Er vi uenige ser jeg ikke noe galt i det. Det hadde vært kjedelig hvis alle hadde vært enige i alt. Da hadde forumets rolle vært sterkt redusert etter min mening. Derfor prøver jeg å unngå helt bastante meninger. Man lærer etterhvert også at markedet kan være svært ulogisk.
Redigert 16.04.2019 kl 10:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.