Olje

Er_mi
16.04.2019 kl 10:58 2413

Aha. Trodde det var en kommentar til min tekniske analyse om at PEN ser meget bull ut akkurat nå, som jeg skrev som svar til deg :-)

Tror du misforstått hva jg skrev om større investorer. Det jeg skrev var et svar til Trond.heim (og Polion) som skrev dette: "Enig Polion. Denne skal ned. Dersom denne aksjen hadde en framtid så hadde topp 20 listen vært preget av institusjoner og personer som hadde sans for gode investeringer."

Det vil si at jeg er enig med deg. Det faktum at topp 20 i PEN stort sett ikke består av store institusjonelle investorer, betyr ikke noe for potensialet og utviklingen i kuren til PEN. Min tekst var en forklaring til Trond.heim hvorfor denne typen invstorer ikke er å finne i PEN.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.