IKT

Norviking
17.04.2019 kl 01:01 1725

ehmmmm...
Så om jeg skal handle så skal jeg legge inn ordren og så ta en lang pause ?
Når man har handlet en aksje eller et derivat så kan det jo hende det skjer ting som gjør at man vil selge igjen rimelig fort.
Skal man da sitte å bivåne at sidene til Nordea da ikke henger med ?
Har man handlet så må jo porteføljen oppdatere seg umiddelbart slik at man vet at man har fått det man har kjøpt og slik at man kan selge igjen.
Aksjehandel for de med allverdens tid bare ?
Hva om noe skjer og man må ut raskt ?
Skal man da godta at systemet ikke fungere eller ikke henger med ?
Utallige ganger har det vært feil og nedetid og man da får beskjed om å ringe dem om man trenger hjelp,
Men svært mange ganger så svarer de ikke på tlf heller da telefonlinjene er sprengt !

Edit :
Har Nordea påtatt seg å ha en tjeneste der de tar betalt for at man kan kjøpe og selge aksjer så bør jo systemet henge med !
Redigert 17.04.2019 kl 01:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.