Olje og energi

johnj
17.04.2019 kl 13:34 2531

Kort om nattens release/visning:

- Nikola sjefen fremstår som meget ryddig og en bra mann for posisjonen, troverdig. - et pluss
- Showet som sådan: forsøk på amerikansk hype, men mistenker at studenter på Volda skulle klart å lage dette bedre ila 24 timer, men men. Greit og fint nok, men ikke som hype
- Jeg var overasket hvor kort Nikola var kommet i det hele, i forhold til hva jeg trodde
- Nikola har planer om mye fett, BLANT ANNET noe med Hydrogen, glem ikke det!
- En som het "the Lion hadde sikkert 100 posts ila live fremleggelsen, av typen kun "NEL + Nikol - wow - wow" etc etc, Det var vel Tigeren ?
- NEL's penger ligger noen år frem i tid for å si det mildt
- NEL skal presenteres idag, så dem som sier NEL ikke var mye nevnt igår. Det er rett og slett fordi NEL skal i manesjen idag.
- Til tross for alt dette er jeg stadig like bull NEL, om ikke enda litt mer. tror jeg kanskje skal litt ned før vi skal opp igjen, ja det tror jeg. MEN jeg sitter long, OG blir ikke lei meg om det ikke skal ned

til neste gang: burde Nikola fått et nytt event byrå ? absolutt
Redigert 21.01.2021 kl 08:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.