IKT

Just_Nilsen
17.04.2019 kl 21:16 1702

Fine linker der på slutten avdagen og jeg tror en her fikk STRONG opp på vinnerlisten med 5 aksjer. Hyggelig, men latterlig likevel. En la ut 80k på salg og en 30 k kjøp i dag. Det sprikte 50 øre.,nesten utbyttet som kommer.høyst sannsynlig! der i mai.
Fingerprints har jeg mer tro på enn bildegjenkjenning, men så er det hva som kreves. Ledig kassse så går det fortsatt fortere en å gjøre selv, men jeg bruker kortere og kortere tid på å handle med selfcheck. Og jeg jukser ikke. Ser det problemet med at det scannes billiger produkter. Okologisk kjøpt til sprøytepris? Den løser de.

Strålende påske så langt. Nå har jeg tatt fatt på hagen. Motorsagmassakre av Hagtorn.. Fullt verneutstyr og har fåt alt levert på gjenbruksstasjon. Uten å stikke meg!! 7 trær, 8 billass til gjenbruksstasjonen og ved for en måned til vinteren. Og så lyst. Ser til og med til naboen. Men det er ikke mitt problem. Jeg bare ber om at de ikke velger tua.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.