Olje

JosefK
20.04.2019 kl 05:39 2622

Å jøye meg som det engasjerer at jeg drar fram finansieringen til Nikola. Tror nesten jeg må ta meg tid til å gi enkelte en «baise-smekk» en dag.

Jeg nøyer meg med følgende fakta:

1. Nel er vertikalt integrert i Nikolas utrulling av stasjoner
2. Nel har gjennom sin investering egeninteresse av at Nikola får etablert sitt nettverk på tvers av USA og Canada.
3. Nikola gir sin europeiske bil et norsk navn og vil gjøre unna testingen her til lands. (Når de kunne valgt en pittoresk italiensk alpe-landsby (som ville vært mitt valg))

Sikkert fordi «teknologien ikke fungerer», «stasjonene er for store», «trump er president», «det kommer ett batteri om fem år som kanskje er 5x bedre enn i dag», «etc, etc, etc»

Det er så mye stråargumentasjon her at jeg blir svett i øynene. Takke meg til tigergutten som trenger å korrigeres av og til. Men som klarer å innhente uhorvelig mye interessant informasjon når man bare leser og bruker eget hode.

Nikola ? Nel

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.