Olje

23.04.2019 kl 11:49 2732

Eg tykkjer det er leitt at du kastar deg på "the bandwagon", her sett opp av J.B. på skammeleg vis!
Tre-åringar skjønar at eit begrensa reservoir minkar i storleik når ein tappar av det! Å bruke "katastrofe" om dette, er med vilje å villeie, ja; faktisk "fake news!"
Det betyr at du gjev frå deg posisjonen din i luten til folk som vil lure deg, og litt seinare ler av deg og strør salt i vonde sår når kursen snur opp! Du sel kanskje litt, så går kursen litt ned, og du trur dette var det rette å gjere, så sel du meir o.s.v.

Lytt heller til Ransen og mange andre! Kjøp når småfolket sel seg ned, og vurder å selje når kursen får seg oppturar.

Eg sit iallefall heilt roleg med min post, og faktisk er nedgang i lagertal så rart det kan høyrest ut, eit ørlite kjøpssignal, fordi du veit leiinga skjønar dette perfekt, og dimed jobbar på spreng med å klargjere for nye boringar! Dei kjem, det er iallefall Abu 110% sikker på, og ventar med endå større tålamod!
Redigert 23.04.2019 kl 11:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.