Olje

007 James Bond
23.04.2019 kl 12:25 2389

Kan du forklare hva som er skammelig med å legge fram fakta, Abu? Jeg skjønner din frustrasjon, i og med at du sitter tungt lastet, men personangrep løser ingen problemer i IOX. Jeg kaller deg hverken det ene eller det andre, selv om du kan ha satset litt feil. Det gjør vi alle en gang i blant. Du oppfordret faktisk meg til å kjøpe på 5-tallet, om jeg ikke husker feil. Du får tømme din frustrasjon mot selskapet i stedet, i og med at det er de som ikke leverer varene slik de har lovt eierne. Borestarten i oktober 2018 er mer enn 6 måneder på overtid, og ingen nye signaler om borestart er kommet.

Dere får glede/grue dere til torsdag og "årstalen" fra IOX. Vi får tro det kommer mer enn gammelt oppgulp denne gangen. Noe med litt hold i. Det bør det gjøre, for aksjekursen sin del.
Redigert 23.04.2019 kl 12:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.