Transport

Hugoil
NAS 24.04.2019 kl 21:36 5898

Følger dere meg i dette?:
Emisjonen ble satt på en spesiell måte med lav tegningskurs og høy pris på tegningsrett

for at Kjos skulle kunne tjene på å selge tegningsretter, siden han ikke kunne delta stort.
Dette ble ikke ansett som så risky for markedet klarerer jo den lave tegningskursen med høy pris på tegningsretten.
Men så kom flykrasjet og klimaet ble betydelig annerledes for en slik emisjon med mye Kjos-luft mellom markedskurs og emikurs.
Tilretteleggerene tenker sitt og det er at de kan vel la en hit&run investor få tilbudet om rabatterte tegningsretter - kan Kjos så kan vi liksom.
Kjos må vel ha tenkt at kursen vil raskt sprette oppigjen fra emi-kursen.
Med Max ble det annerledes - for alle, ALLE.

Hit&run ble bare en ørefik før de løper av sted (selger unna med tap).

Dermed har det oppstått en GAVEPAKKE på flat mark - som ingen trodde skulle bli liggende slik.
Årsaken er Max og ørefik&runnere.
--
2 analytikere har kjøp på NAS, 1 hold og 1 SELG. Kursmålene varierer fra 45-87 (eller var det 110 fra PAS?). Resten av uken og neste uke kommer oppdateringene.
Redigert 24.04.2019 kl 21:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.