IKT

Norviking
26.04.2019 kl 07:51 5811

Det er ikke lett å bli klok på aksjen vår eller for å si det mer konkret , Det er ikke lett å bli klok på de aksjonærene som har hold det gående med å selge strong-aksjer på billigsalg i lang lang tid.

Når man leser i Hegnar nesten hver dag at et å annet selskap har lagt fram tall og det opereres med minus og minus og minus , og likevel så kjøper aksjonærer aksjer i de selskapene som aldri før og omsetningen går som hakka møkk.

Bare i dag har jeg skummet gjennom Hegnar.no og sett.
Om Scatec solar skriver dem . Scatek solar løftet inntektene ,
Resultat per aksje ble minus 0,29 kroner, mot minus 0,17 kroner ved samme korsvei i 2018.

Om Protector."
Teknisk resultat beløp seg til minus minus 54,7 millioner kroner, ned fra 48,5 millioner kroner i 1. kvartal 2018.

Man leser også overskrifter som ... Instabank tredoblet tapene på utlån i Q1

Og sånn kan man fortsette
Vi snakker selskap på selskap som har emisjoner og utvanning .
Selskap på selskap som ikke tjener kroner
Men Strong som faktisk betaler utbytte
Ja den aksjen skal trøkkes ned ? Og hvor er de aksjene som ingen klarer å gjøre rede for ? En halv million aksjer som er borte ?
Er det noen med en agenda om å kjøpe seg stille og rolig opp eller hva er det som skjer ?
Ja ikke vet jeg
Men jeg vet at uansett resultat som legges ut i dag så skal jeg sitte.
For jeg tror vi er på rett vei og jeg tror dette blir knallbra i de neste 12-24 månedene.
Redigert 26.04.2019 kl 07:58

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.