Olje

JUICEitUP
26.04.2019 kl 12:19 5002

Re Black Peter
Tror nok ikke at myndighetene i Nigeria har så mye de skulle ha sagt når det gjelder AJE. Lisensen har blitt fornyet for 20 nye år uten at jeg har fått med meg at det lå noen klausuler bak fornyelsen. AJE partnerskapet kan nok derfor gjøre hva de vil. Det betyr selvfølgelig ikke at de kan kullkaste alle planer om olje brønner hvis det kommer store nok spillere som vil bidra med mye kapital til gassutbyggingen.

Synes faktisk at mimsa sitt forslag er blant de bedre jeg har sett - hvem skulle trodd det :-). På den måten får vi blitt med på reisen, riktignok med en liten prosent sats, samtidig som store deler av initielle kostnader dekkes av inntektene fra aksjesalget. Litt som opplegget er med BWO faktisk. Får vi en slik løsning er jeg enig med mimsa om at vi ser 20 tallet med en gang.
Redigert 26.04.2019 kl 12:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.