Farma

YNWA250505
23.06.2022 kl 08:17 1877

Jeg eier heller ikke Nanoaksjer så dette går ikke ut over meg. Hammers fikk rett, men kunne like gjerne tatt feil. Han kan ingenting om Nano eller kreftforskning og baserer seg på sine linjaler som svært ofte tar feil. I følge han skulle vel VOW stått i langt over kr 100 nå kursen et under 25. At han fikk rett er jo flott for Hammers, poenget er at han kunne vært stor nok til å ikke hovere med "hva var det jeg sa" på denne dagen da svært mange personer har mistet sine oppsparte middler. Jada jeg vet d r deres egen feil, men hvorfor gni det inn kun for å fremme seg selv? I aksjer Hammers selv sitter i finner du ikke et negativt innlegg med TA og linjaler. Der kommer folk med kurser på hundrevis av kroner som Hammers lar få stå uten innsigelser. Håper på bedre tider for Nano og deres aksjonærer. Verden trenger Nano og Betalutin.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.