Farma

Indrid_Cold
23.06.2022 kl 09:29 1735

Biotec er enten 1 eller 0. Aktionærerne i NANOV har taget en høj risk med tilhørende mulighed for høj reward, men NANOV har desværre vist sig at være et 0. At Hammers fra starten advarede mod nogle helt konkrete fundamentale forhold har vel ikke noget at gøre med at være skadefro? Jeg ser ikke, hvor Hanmers “hoverer”? At vende tilbage og reflektere over en analyse, der viste sig at være spot on - er det at hovere? Det gør naturligvis ondt på NANOV-aktionærerne, der har mange følelser og penge i klemme, men det er spillet, når man investerer i high risk pharma med utallige advarselslamper. Det her er endnu et eksempel på, at en pilrådden ledelse altid skal være et kæmpe rødt flag. Hvis jeg var NANOV-aktionær, så ville jeg i den grad føle mig forrådt af ledelsen. Sikke noget svineri at komme med en kort skriftlig “hit and run”-update og så ellers bare gå i flyverskjul indtil august, mens kursen raser ned 60% på to dage.
Redigert 23.06.2022 kl 09:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.