Grønne aksjer

Anywhere
23.06.2022 kl 11:21 3788

Tja, hvis man har behov for å ha en uketråd om RECSI, men mener at de ukentlige kursbevegelser er uinteressant, så skjønner jeg ikke helt logikken. Aksjen er så ekstremt volatil at en tradingtilnærming er blandt de mest selvsagt ting for en uketråd. Så mye matnyttig ellers er der jo ikke, og nyheter drypper ikke akkurat ukentlig fra selskapet. Joda, jeg forstår alle som tenker long for kommende år, men hvorfor tenke long i en uketråd???

Jeg prøver på en felles interesse i å øke meravkastningen i en aksje jeg har langsiktige mistanker om kan gå bra, garantier kan dog aldri skrives ut...
Trackrecord er dog ikke så ille, har skrevet om og utnyttet turning pointer, og det er flere dager siden jeg predikerte ny inngang på 16,6-isch. Alle som kjøpte i går og fortalte det ivrig hørte ikke på det....
Redigert 23.06.2022 kl 11:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.