Grønne aksjer

Bond
23.06.2022 kl 18:07 3039

Slapp av folkens!
Å nistirre på aksjekursen i disse urolige tider kan gjøre selv dem som er profesjonelle usikker.
De siste ukene og månedene har vært ekstremt psykologisk for hele markedet, og makro alene spiller en enorm rolle. Hvis vi begynner å gå gjennom selskaper på alle verdens børser, så vil vi se at RECsi har stått svært stødig i forhold til svært mange andre selskaper.
RECsi er ikke per definasjon en trygg havn som investorer går til, noe som gjør det enda mer imponerende at kursen har stått seg såpass godt som den har.

Merker at stemningen på forumet (og sakligheten) svinger med kursen time for time...har ikke et eget chart for humøret, men merker meg at mange bør ta seg en vellfortjent sommerfere snart.

Kursen vil komme, enten fordi det meldes om avtale som igjen betyr at markedet får bekreftelsene som skal til for å være trygge på potensial og oppside, eller fordi at makro-bildet roer seg. Det som p.t manger er konkrete tall som kan regnes på. Ørkenvandringen vi har hatt til nå på denne kursen (som er ganske god) handler om at ingen med sikkerhet vet hva som blir utfallet av en avtale, eller om det blir en avtale med Hanwha..
Vær tålmodig, så skal vi alle se at ting snur opp og at kursen setter fart nordover..

Vi har gått ned noen dager på et syltynt volum! og med en gang makro roer seg vil volum øke og kursen trekker igjen tilbake mot 19-21,-
Men som mange andre sier, vil vi med stor sannsynlighet ikke se store bevegelser til 25kr++, før det meldes om konkrete og håndfaste avtaler som også inneholder tall.

Må si at jeg personlig setter pris på kommentarene fra disse såkalte "traderne", de gir substans til kursbevegelsene. Og hvis de på dette forumet kan regne seg frem til et fall i kurs og ny inngang på eks 16,60,- Så kan jeg garantere at de som sitter på stor kapital, den kapitalen som senere skal løfte kursen klarer å regne seg frem til akkurat det samme..

//Bond

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.