Farma

Studenten86
23.06.2022 kl 20:44 2849

Det er betimelig spørsmål. Gitt at veien videre vises til av FDA som mulig, så er det oppkjøp, partner, emisjon og lån som er naturlige alternativer.
Lån krever at selskapet har en annen verdsettelse, emisjon av betydning vil kreve at selskapet har en annen verdsettelse og kan være attraktiv nok til at det er et alternativ. Det vil nok bli utrivelig for oss aksjonærer likevel, som i betydelig utvannende. Såfremt det ikke er en rettet emi mot partnerskap f.eks. Det kan kanskje som del av større avtale fremstå attraktivt for alle parter i disse dager.

Nå er det vel mulig for potensielle partnere/kjøpere og få tilgang til data via NDA. Vil tro at om det er noen på kroken eller ikke, er dette kanskje noe NANOV nå prøver å få frem til alle som kan være aktuelle kandidater her?

Forøvrig, siden det ikke er noen godkjent SoC i R/R 3FL, men pasienter uten noen behandlingsalternativ, kanskje det er årsak til at Betalutin sammenlignes mot Betalutin av den uavhengige ekspert-komiteen? Dersom alt landskap innad i indikasjon, og tidligere gitte AA(selv om de er pauset/trukket) ikke sees på i det hele tatt...
Vet ikke, tenker selv det er synd og skuffende at markedet ikke har vist mer tålmodighet i forhold til verdsettelse siste måneder. Min fortolkning av hendelsene for selskapet er ikke på noen måte forenelig med prising av selskapet.

Det sagt, jeg kan ikke si at jeg forstår eller tenker det var tilstrekkelig og bra informert i siste melding. Det fremstår rart, og som om der er relevant inside-informasjon som eksisterer, som vi kan slå fast IKKE er at selskapet går dukken.
At det er partner/oppkjøp kan vel ikke garanteres, kan være en stor plan om restrukturering som tar knekken på eksisterende aksjonærer for alt jeg vet. Eller helt andre ting som ikke noen har inne har tenkt på eller postet om. Men har vel i grunn tillit til forskninga, tillit til ledelse og tillit til at jeg i det minste har fremførbart underskudd om jeg tar saftig feil i min satsing.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.