Farma

Hugoil
24.06.2022 kl 09:37 1899

Det var kolle, men jeg ble kastet ut etterhvert da de skjønte at jeg var Hugoil (den opprinnelige grunnen til at jeg en gang ble kastet ut var at jeg skrev for mange korte innlegg, det var i dagene etter toppen ASH 18 da folk ikke ville selge og ikke likte DT og Bear Harami, stort mer var det ikke å si, bortsett fra at moderatoren da var multilong med familien sin). Siste innlegget mitt var at det var 3 utfall for komitteens avlesning: dårligere, like god og bedre; at sannsynligheten ikke er like stor for utfallene og at det observerte er det forventede.

Så markedet er nok en gang imperfekt, godt hjulpet av at den anemiske børsmeldingen blåste liv i inkompetente klakører og griske meglere som jo alltid spør seg "hvordan skal vi spille dette, hvordan skal vi spille dette" på morgenmøtet. Ingen tror vel at de er fristet til å bruke sine verktøy for kursmanipulasjon når de ikke blir sett i kortene? De blir ikke sett i kortene. (Det man kan si er at OSE "overvåker" handelen og innfører børspause en gang i blant, samt kanskje til og med ser på hånden fra forsiden (joda, de har en programvare også, men den kan aldri se om det er samme eller tilknyttet aktør BAK selger meglerX og kjøper meglerY). Det vi ønsker med henvendelsen til Finanstilsynet er å se kortene fra baksiden, samt hvem som satt rundt bordet og spilte. Dette skulle ikke være noe "farlig" siden det skjer i ettertid.

Hva er problemet med handelen i dag?
Redigert 24.06.2022 kl 09:51

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.