Farma

JahMason
29.04.2019 kl 23:51 1276

Hva Spetalen skal bruke skallet til Vistin til, er det nok bare han som vet. Men skal jeg driste meg til å tippe, går jeg for at Spetalen skal få Saga Tankers over på Oslo Børs gjennom Vistin når det er tømt for verdi.

Planen til Kjus & Co var absolutt ikke små penger og oppsiden lå mellom 22-40kr uten trading avdeling og salg av pharma. Nå er halvparten av kontraktene endret, trading/fond lagt ned og jeg er vel en av få som mener kontraktene gjør seg best lengre ut i 2020 enn desember 2019.

Så.... Jeg ser for meg pharma solgt i løpet av 2019 (Q3 - så salg/kjøp er ute av årsregnskap for begge parter).
Kurs i Vistin et sted mellom 16-32kr litt avhengig av når selskapet selger kontraktene sine. Etterfulgt av ett/fler ekstraordinære utbytter. Først utbytte fra pharma, så et nytt utbytte fra olje derivater. Skulle dog prisene for High/low sulfur skli skikkelig ut å vi får en ekstrem SPREAD er mulighetene for høyere kurs, men det ser vi nok ikke allerede i desember 2019!
Redigert 29.04.2019 kl 23:52

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.