Valuta og krypto

cold
27.06.2022 kl 10:50 1524

Aldri i verden om jeg kan tenke meg at NOK kommer tilbake til "normalt" nivå. Gitt de gass og oljeinntektene burde dollar stått i 7 kroner.
Fremtredende politikerne i Norge (totalt amatører) har sendt sjokkbølger inn i valutaverdenen om at Norge straks skal slutte med olje og gass. Alt dette foregikk uten at de selv forstod helt konsekvensene av ordene sine.
Jeg tror det er en villet politikk der politikerne, pro-globalister og pro-EU forsøker å piske og plage befolkningen via en massiv devaluering av kronen på 35%. Planen er å tyne folket til lydighet inntil de aksepterer å tre inn i EU som fullverdig medlem.
Jeg sier vi skal ut av EØS og få til en handelsavtale. Norske politikere er så jæv. dårlig at folk blir syk av dem. Vi trenger standhaftige politikere som setter Norge først og som ønsker å knytte mye tettere bånd til Storbritannia og den nye alliansen som kommer. Statsministeren i Norge er i realiteten en tysk vasall.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.