Gull og gruve

brumlemann
15.03.2018 kl 13:11 10328

tresvika
jeg har ikke noen godfølelse når det gjelder Element.
Man kan være enige eller uenige om mangt. Aksjen er hausset opp på bakgrunn ven TV sending. Det ble løgnaktig sagt at 70 millioner seere kom til å se TV sendingen. Kanskje det blir 30000? Eller 10 000?
Det virker på meg som Element hadde planer om å markedsføre salg av kryptorelaterte tokens for å skaffe kapital. Dersom det blir forbudt å annonsere krypto (forhåpentligvis i alle media etterhvert) blir det neppe noen storsalg a tokens. Det er poenget mitt.
Jeg minner om at Harmonychains andre kunde Canamex også fikk til en bra deal med et tv selskap for å markedsføre seg selv og sine tokens i gull; http://harmonychain.com. I dette tilfellet skjedde en kursoppgang på ca 45 % fra det ble bekjentgjort at Canamx skulle lansere krypto tokens, og det kom en ytterligere svak økning etter og før tv sendingen, men nå er kursen tilbake til utgangspunktet. Det burde gi en indikasjon for hvordan det kommer til å gå med Element- som neppe får ferdig tokens for salg. Dermed blir det nye transjer.
Forhistorien til og mennene bak gjør at jeg ikke har tillit. Håper for aksjonærenes skyld at det er feil.
Jeg har ikke lagt aksjen for hat. Skjønner ikke hvorfor all hakking skjer, jeg har skrevet noen innlegg om ele, men for hvert innlegg jeg skrev, har de fleste haussene skrevet 20 innlegg. Det må være lov å vurdere en aksje og konkludere med at man ikke tror på den.
Gratulerer til alle ærlige som har tjent penger, men jeg ha ikke noe til overs for alle løgnene til enkelte haussere.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.