Transport

Frodon
05.05.2019 kl 23:03 1521

Hstray, det er kun du som skriver tull på dette forumet. Du juger i skriveriene om meg og klarer ikke å dokumentere eller si unnskyld for at du dreit deg loddrett ut. Det er ingen MANN, bare kyllinger som gjør slikt. Og du sitter å skriver på en lørdag natt, har du ikke noe bedre å gjøre! Skjønner du taper mye penger på børsen, men hvorfor ta dine dårlige vurderinger utover andre? Du skriver at jeg kaster ut løgn, også klarer du ikke å dokumentere at du ikke kaster ut løgn!! Jeg noterer meg at du ikke klarer å dokumentere påstandene dine om meg, og den som tier samtykker ???

--------------------------------------
hstray
27.4.2019 kl 14:38
Frodon skrev
Dine antagelser om meg og NAS er helt feil. Men det er tydeligvis like vanskelig å skjønne, som at N..

Frodon du virker som en desperat tulling. Bruker hele helga, og hverdagen på sine NAS innlegg. 20-30 innlegg på en lørdag med få minutters mellomrom. Har du ikke noe bedre å foreta deg? Du fremstår manisk
Ihh til dine påstander om Kjos/HBK holdning blir tvangssolgt på kurs kr 30, kan du fremlegge bevis/fakta? Har du i tillegg fult innsyn i privat økonomien til Kjos og Kjos avtaler mer kreditorer?
Slik det fremgikk i spørsmålsrunden på Q1 var Geir Karlsen tydelig på at floken med Airbus ihh til JV var løst. Airbus godtar at fly flyttes inn i ett JV. På Q4 2018 var det Airbus som hindret en JV avtale. Basert på emisjon, og utsettelse av leveranser på 2.1$ milliarder så fremstår CFO Geir Karlsen på at ett JV på nåværende tidspunkt ikke er nødvendig. Norwegian kan nå signere en JV avtale og få inn 3-6.milliarder nok ikke i frisk EK og forbedre balanse. Tror du ikke Kjos trykker på den knappen visst han står i fare for tvangssalg som du påstår??

Ok å diskutere en case. Med sitte å kaste ut løgn for å få små aksjonærer til å selge er ikke bra. Vurderer å rapportere deg inn til Oslo børs, Finanstilsynet. Avventer ditt svar og dokumentasjon på at Kjos blir tvangssolgt på kr 30.

---------------------------------
Frodon
27.4.2019 kl 14:55
Her kom en av de «seriøse» på banen, da blir det mange nye innlegg fra Frodon, slik dere tydeligvis ikke ønsker ???

Da begynner vi på punkt nr 1 som den «seriøse» av oss to må dokumentere:

1. Dokumentasjon på at Frodon har skrevet at Kjos blir tvangssolgt på kr 30, som du etterpå kan sende inn til Oslo Børs, Finanstilsynet. Når du har gjort dette, skal jeg ta for meg neste punkt på listen til den «seriøse» av oss to ?????????

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.