Gull og gruve

Lille
15.03.2018 kl 18:14 9920

Velkommen tilbake Brumlemann. Etter 3 dager med kursoppgang og en dag med nedgang, så har du kommet deg ut av hiet.
Når du fremstiller det som om ELE har kjøpt og betalt tv programmet som skal vises, er dette veldig uredelig av deg. Du har sikkert lest hele kommentaren til E24. Du som er så opptatt av alle løgnerne, da håper jeg du kan innrømme en dårlig vinkling av sannheten fra din side.
Det er lov å vurdere og konkludere at man ikke har tro på en aksje, men ikke gjør det på en uredelig måte. Du ble vel overrasket av at Myggselskapet kjøpte opp 5%. Hva tror du vil skje hvis de kjøpte seg opp 5% til?.
Jeg hører snakk om lisenser osv. Alle slike selskap må ha det og de har nok kontroll på dette. At tokenen tar lengre tid enn forventet er på en måte betryggende. dvs at ting gjøres ordentlig. De har nok av muligheter til å finansiere (bare se på omsetningen de siste dagene) siste tranche slik at de kan oppnå 51% av AMI. Tokenen kan man se på som en bonus i tillegg til Mindoro.
Hvis man ikke har tro på AMI så er det best å holde seg unna ELE, men hvis de oppnår NVP som forventet da burde man investere i ELE.
Hvis CEO hadde hausset dette så hadde hun ikke svart slik hun gjør med tanke på tv programmet.
PS jeg har veldig mange aksjer i ELE så jeg kan caset godt og er ikke helt objektiv.$$ :)
Utfordringen med tokenen er hvis den blir klassifisert som verdipapirer så vil det ta flere mnd, men hvis de omgår dette så vil det gå relativt fort.

Redigert 21.01.2021 kl 08:42

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.