Gull og gruve

Tresvika
15.03.2018 kl 19:35 9823

Brumle:
Tror du at «iron» token skal markedsføres via reklameplassering på fb og Google sammen med datingapper, bitcoin, ripple, vaskemiddel, forbrukslån og slankepiller tror jeg du tar feil. Token er et kun et virkemiddel for å forhåndsselge jern for å kunne finansiere utvinning og videre oppkjøp. Samt at det selvfølgelig kan spekuleres i på lik linje med mye annet her i verden. Markedsføringen til Ele blir nok mye mer spisset enn som så. Kan ikke selge jern ved å skyte med hagle. Det er sånn man selger slankepiller. Her gjelder det å fininnstilte siktet på rifla tipper jeg. Får du det inn i nøtta tror jeg du ser litt klarere.

For min del er alt som skjer fram til de starter leveransene av jern bare støy. Har klokketro på at Frk. Grue & Co leverer som forventet, og så har vi verdien av Mindoro som en joker ;)
Redigert 21.01.2021 kl 08:42

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.