Gull og gruve

brumlemann
15.03.2018 kl 19:46 9800

jeg har vært på ferie Lille så har nok ikke vært i noe hi.
Helt greit for meg om Element går bra. Det jeg ikke liker er all ljugingen. Som f. eks 70 mill seere når det er kanskje 10000. Tror du må dra lenger ut på landet med at produksjonsselskapet Fox business benytter, skal ha plukket ut et bitte lite norsk gruveselskap, et av mange som planlegger krypto og token og at det ikke blir betalt for tjenesten. Fox Business er business, de kaster ikke bort mange titusen dollar på å lage et relativt outdated TV program. Jeg har jo dokumentert at gullselskapet ikke fikk noen effekt av tv sending, og det tror jeg du kan belage deg på at det samme reellt sett vil skje med Element. Hvor mye de har måttet betale for rettigheter, flyreiser og full lønns pakke til produskjonsselskapet skal jeg ikke si, men jeg tipper det er i størrelsesorden bortimot 50 000 $. Kan jo være en god investering, men jeg tror det ligger mye strategi bak hele opplegget med Element, og jeg tror mange kommer til å bli rumpekjørt. Får håpe jeg har feil, men har ofte forbausende god magefølelse for ting og tang. Time will tell.
Hvilken link har du lagt ut om bud på Minoro? Har ikke sett noe slikt.
Edit til tresvika
selvsagt tror jeg ikke at tokens skal eller må annonseres på facebook, eller google, det vet jeg ingenting om. Men faktisk kan google brukes til svært rettet annonsering på nettet. Det kan også Facebook brukes til. Nå er det en saga blott. Slik jeg ser det har Element ca 100 stålverk i Usa som potensielle kunder Jeg har begrunnet flere ganger hvorfor jeg tror ingen av disse er interessert i tokens. Jeg tror Element aksjoneærer tror at bare det kommer et TV innslag, kommer haugevis av potensielle investorer til å kjøpe aksjer, eller tokens. Det tror jeg ingenting på.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.