Gull og gruve

Tresvika
15.03.2018 kl 20:55 9787

Brumle:
1) Kjøpe tokens for å sikre framtidig jernlevetanse kan det hende som du skriver at det er rundt 100 jernverk i USA som er interessert i. Har ikke sjekket antall så tar deg på ordet. Høres ut som en veldig bra kundemasse spør du meg.

2) Kjøpe tokens som investerings- og trading objekt har potensielt ubegrenset kundegruppe. Hvor avhengig tror du Statoil, Dof eller IBM er av å reklamere på de fora du sikter til som nekter kryptoreklame, for å kunne selge aksjer, obligasjoner, futures etc?
Har aldri sett reklame for verken Ele, Dof eller Funcom aksjer noe sted, men har kjøpt en god del av de allikevel. Samt mange andre aksjer.
(Mulig hukommelsen spiller meg et puss, men tror ikke jeg har sett slikt)
Noe reklame for spekulasjon i råvareinstrumenter har jeg vel sett, men tror det stort sett er gull.

Jeg tror du blander kortene. Dette har du blitt forklart nå sikkert 10-talls ganger uten at du tilsynelatende vil forstå. Samtidig som du fortsatt gnåler om at Ele har betalt noe av produksjonskostnadene i likhet med ALLE som er med i programmet.
Jeg er Ele aksjonær og hva jeg tror skivebommer du og grovt på, i likhet med mye annet du «tror». Jeg tror TV programmet er god reklame, jeg tror kursen er 2-sifret når de begynner leveransene fra Ami, jeg tror kursen vil få seg et løft når WP kommer. Alt i mellom er ikke så interessant.
Troll har dessverre null troverdighet, men det mistenker jeg du legger opp til med viten og vilje ;)

Peace out!

Redigert 21.01.2021 kl 08:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.