Farma

pafo
07.05.2019 kl 11:43 2549

Ja det er mye eksperter her åt både det ene og andre hållet. Men analyser og kurser er beroende av
resultater. Og presentasjoner på AUA kongress er vel først og fremst ikke rettet mot investorer. Uten mot
leger og sykehus. Samt myndigheter som medicare og forsikkringsselskap. Det er jo om vitenskaplige
studier som bekrefter hvor god en behandling er.

Det er ikke noen som kan benekte en sånn studie, med resultater om tilbakefall eller overlevelse.Om
noen har en bedre behandling, må han bevise det i studieresultater. Der har PHO gjort mye i det siste,
det er ikke noen som kan konkurrere med deres resultater. Og nu har de klart att vise i studier hvor
mye billigare og bedre det er med blåhvit flexiscope i poliklinisk behandling .

Klart att medicare og forsikkringsselskap vet vad en turbt med rigid scope koster dem. Og de vet meget
godt vad en flexiscope behandling/undersøkelse koster. Så om de legger frem studie resultaten før
sykehus og urologer, og spør hvorfor de ikke bruker den behandlingen. Så trur eg svaret blir att de skall
skaffe den ganske omgående.
Jeg trur de fleste urologer er klar over att de må skaffe BLC med tiden. Og jeg vet att forsikkringsselskap
bruker belønne de som gir god og kostnadseffektiv behandling.

Og viser det ikke noen større bruksøkning til Q1 så kommer den snart. Men jeg vet ikke nær men er sikker
på att det er på gang.
Redigert 07.05.2019 kl 11:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.