Farma

Londonmannen
07.05.2019 kl 11:46 2514

DTT
Joda, du har sikkert rett i det.
Men nå er ikke jeg den eneste bergenseren som har havnet på toppen av idiotlisten. Vi bergensere havner der både titt og ofte, så akkurat det bryr oss fint lite. Det er tross alt personer fra utsiden av de syv fjell som bestemmer hvem som skal stå på den listen, og da må vi bergenser ta det med en klype salt. Men jeg regner med at du skjønner såpass.

Joda, jeg har aldri benektet at jeg er entusiastisk, lar meg begeistre og jeg har tatt feil i aksjemarkedet. Men jeg føler meg ikke akkurat ensom i så måte. Selv personer som Sissner går på blemmer så det gir gjenklang i investorkretser til tider. Men om du ikke tåler å tryne så lærer du heller aldri kunsten med å reise seg igjen. Ikke glem at det er menneskelig å falle, men umenneskelig å bli liggende.

Jeg tror ikke jeg kommer til å bomme på min tro om at PHO er i ferd med å gjøre suksess i USA og at dette vil bli en fantastisk investering på noen års sikt. Om så skjer så vil jeg bli mektig overrasket.

Så må jeg råde DTT til å trå varsomt slik at han ikke selv en vakker dag havner på idiotlisten ettersom han tydeligvis mener det er et voldsomt nederlag for et menneske å havne der. Det tar en bergenser å tåle noe slikt.;-))

Ønsker herren en riktig god og solfylt dag! Og måtte du lykkes med alle dine investeringer i aksjemarkedet!!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.