Dagens tema

jabbadabbato
07.05.2019 kl 19:12 902

"Jeg bare la ut link som viste at avgifter ikke gir klimagevinst eller mindre bensinsalg i særlig grad."

Jeg snakker om maset ditt om opprinnelses garanti. Jeg og og ingen andre jeg vet om har sagt at slike tiltak er miljøtiltak i seg selv.

"Det eneste som kanskje har virket er å legge bompengene så høyt at folk rett og slett ikke har råd til å bruke bilen, med de problemer som dette gir."

Et miljøtiltak som irriterer skeptikere er el-bil. Det er jo et miljøtiltak som har gjort det billigere for forbrukerne som velger dette alternativet fremfor fossilbil. Gevinstene er kanskje ikke så høye i dag men etterhvert som det produseres renere strøm,, og batteriteknologien, blir bedre vil det absolutt hjelpe.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.