Olje

mimsa
08.05.2019 kl 10:28 7981

En klam hånd har lagt seg over selskapet. Hvor bliver ledelsen av? En trykkende stillhet! Selv 70$ fatet hjelper lite når de 150+ arbeiderene skal ha betalt i Tunisien. PEN og aksjonærene går mørkere tider i møtet. Ser vi antydninger til den Arabiske høsten i anmarsj nå tidelig på våren?

Tar med meg en lett fluestang ned til det isfrie vannet og filosoferer litt over hvor fantastisk smart jeg var når jeg solgte ut min siste rest på øvre halvdel av 16 tallet. Selv med fire liftings blir nok dette beksvart. Det er fortsatt mulig å gjøre som meg, sette deler av pengene fra PEN salget i BWO, så er man fortsatt i Gabon og man kvitter seg med Tunisien.
Minner meg om tiden før Dusafu kom drivende på ei fjøl, var det total taushet fra ledelsen. Det har vært stille lenge nå. Ser vi ensifret i slutten av måneden?
All grunn til å være glad gutter, det er vår.
Halleluja

Redigert 08.05.2019 kl 10:52

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.