Offshore

Frodon
09.05.2019 kl 07:23 16767

Er jeg syk fordi du sitter på et forum å juger? Det virker ikke som om du er noen lege akkurat ??? Ikke rart du taper mye penger i aksjemarkedet når du har dobbelt moral og juger om hva andre folk skriver om på forumet.

Du kunne enkelt trykket på mitt nick og dokumentert dine påstander, men valgte å juge videre. Stødig kar ??????

———

Da noterer jeg at istedenfor å unnskylde for å ha jugd og truet med rapportering til tilsynet, var det fordi Hstray ikke gadd og mener jeg er syk. Hstray mener at dette er slik han vil hjelpe folk han mener er syke ?????? Herregud, er det mulig å være så dum....?

hstray
I dag kl 00:07
Frodon, når jeg ikke gidder svare deg på løgn og konspirasjons teorier på norwegian tråder ihh til tvangssalg av Bjørn Kjos sine norwegian aksjer, så må du følge etter på andre tråder. Sier meg at du er en syk, syk person. Frodon ta medisinen din, det er ett godt råd.

Ja, jeg har en mail fra CFO som jeg kopierte inn i innlegg over. Det er ingenting som er diktet opp.

Få deg ett liv
Redigert 09.05.2019 kl 07:39

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.