Olje og energi

bergsmofs
09.05.2019 kl 11:59 4122

Intet endret, venter på oppdatering om boring, å så borestart. De har meldt om start i løpet av 2019.Iox har også min fulle tillit intet har endret på det. Så det får ta den tiden det trengs. Tenkte å kjøpe litt mer nå,på så lav kurs. Utålmodige går ut,har ikke tid å vente. Noen skriver at lån forfaller å det er et lottoselskap m.m. Jeg stoler på at ledelsen har kontroll på låneforfall, fremtidige utfordringer osv. Min erfaring er at de evner godt å drive dette selskapet. Å det ville være meget rart at de kjøper seg inn i prod. Og lete felt i Argentina, uten at de har kontroll vedr. De utfordringer de vet ligger litt frem. Så det er det beste kjøpesignalet, gitt på lenge, er min subjektive mening. Jeg venter fint på oppdatering å start for videre vekst?
Måtte kjøpe litt også på dette nivået nå.
Redigert 21.01.2021 kl 07:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.