Industri

Far-far
10.05.2019 kl 14:23 6816

Dieseldyr.

Ja, jeg står opp for Sship som en ganske trygg aksje med et bra potensial. Jeg har selv satset ganske mye på denne aksjen ut fra mitt ståsted. Men, Sship har tross alt bare begrenset oppmerksomhet i det hjemlige investormarkedet.

Men, Nel`s markedsmuligheter kan bare sammenlignes med oljeselskapenes markeder. Nel er ikke alene om dette markedet, men selskapet er verdensledende innen sitt hydrogenfelt, og får derved stor oppmerksomhet fra internasjonale investorer.

Begge selskaper har truffet planken med riktige produkter og i riktig tidsaspekt. Men, Sship bygger seg tross alt opp i et nisjemarked, mens Nel bygger seg opp for et enormt mulig verdensmarked. Se bare hva en enkelt intensjonsavtale med Nikola på flere milliarder vil kunne medføre om alt klaffer. Og det er bare en foreløpig aktør som satser på hydrogen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.