Gull og gruve

Lille
16.03.2018 kl 22:13 9186

Tresvika, jeg tror du har ganske rett. Kursen skal opp og ned sikkert flere ganger, men når vi går inn i q4 da burde den være opp i 2 -sifret.
Hvis dere ser på omsetningen så vil det ikke være noe problem å få inn en rettet emisjon til 3 tranche.
I motsetning til Risch så tror jeg det finnes aksjonærer som ikke dumper sine aksjer med engang. Bare se på top 20.
ELE trenger ikke å bruke BO, men få inn noen andre.
Se hva oppkjøp på 5% gjorde denne gangen og sist Sæter gjorde med både omsetningen og kursen. Dette vil en storaktør slippe ved å komme seg inn på en rettet emisjon.
NÅR tokenen kommer så vil ELE få inn penger (Hvor mye vet vi ikke enda). Det er ikke så farlig om ELE ikke rekker det innen 3 tranche.
Det vil nok være lurt å være inne før AMI starter produksjon. Pluss at dere burde følge med på om myggselskapet kjøper seg opp.
Jeg personlig tror at "filmsnutten" vil være bedre enn forventet (etter å ha lest Cecilie Grue sin noe klomsete uttalelse)
Redigert 21.01.2021 kl 08:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.