Farma

Jono
11.05.2019 kl 00:33 2518

denne "tråden" minner meg om ulv, ulv -- klikker, men ikke noen nye kommentarer, bare noen som har korrigert sine kommentarer en uke tilbake kanskje.

NATTO må være en av de kjedeligste aksjene på Oslo Axess og til tross for at de klarte å levere på vekst, så tar både ledelse og styre seg alt for godt betalt!

skulle ikke sagt noe om de klarte å levere overskudd, samme med THIN -- hvor de også lønner seg selv med million lønninger, men der går det rett "i dass" på god norsk!

nei, ikke lett å forstå kursen, men så lenge volumet er lavt, ikke rart at kursen ikke beveger seg mer enn en krone +/-

selv har jeg vært med så lenge jeg kan huske, fra dag en mao. ja, kjøpte noen flere på kurs 8 -- kanskje hjulpet meg om jeg kjøpte flere, men sitter fortsatt i minus eller tap om du vil.

i det korte bilde, flere selgere enn kjøpere i følge Hegnar Marked, men lave volum tross alt!

tanken har slått meg, ta noe gevinst i NEL, for så å kjøpe 100 000 NATTO aksjer, men hvor mange jeg får kjøpt til 10 kroner, er 1 000 kroners spørsmålet mitt! :-)

håper og tror at jeg _og_alle med aksjer i NATTO ville satt stor pris på, men om jeg skulle solgt noe -- så aldri verden mine NEL aksjer, har sikkert 10 selskaper andre å velge mellom, en veldig stor spredning mao.

nei, så har jeg ikke noe behov for å skryte, snarere tvert i mot -- så har jeg vært en stor tulling, tapt mye og mange penger på THIN, og da blir NEL en fattig trøst! :-(
Redigert 11.05.2019 kl 00:36

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.