Gull og gruve

Tresvika
17.03.2018 kl 08:26 9019

Milk: det er gøy å gamble og vinne ;) Jeg har langt over 100% så langt i denne bare på noen måneder uten egentlig å trade noe, så kunne ikke vært mer fornøyd :) Har akkumulert underveis fordi pila peker stadig oppover, men svingningene er store så tenna må bites sammen hardt til tider.

Enig Lillle. Her er hva krystallkula mi sier: Etter forrige rykk etablerte den seg på 4-tallet. Tipper nå den kommer til å ha etablert seg på 5-tallet. Neste rykk blir til over 7, for så å sige tilbake til 6-tallet. Osv....
For oss som har litt lenger perpektiv enn nesetippen er det her helt i rute.

Jeg håper egentlig det kommer en emi eller rettet emi for å ta siste transje. Det tåler kursen uten problem, og det ville trygget caset litt mer. Sikkert med midlertidig kursras, men so what? Kan akkumulere på dippen da.
Token-schmoken, det kommer når det kommer. Jeg har tillit til at Grue leverer som lovet.
Det viktige her som mange synes å glemme er at de faktisk skal begynne produksjon og leveranse inneværende år, og da gjelder det å være inne.

Redigert 21.01.2021 kl 08:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.