IKT

ArtDude
11.05.2019 kl 13:21 4194

Jeg raller på om månelandinger i 1968, ja. Poenget er og var at antall månelandinger frem til 1968 ikke er et godt mål på fremtidige landinger. Dette som en parallell til fravær av inntekter i Idex, skulle være et mål på hva som skjer fremover.

Når det kjøres på med piloter i befolkningstette land, geografisk spredt over verdensdeler og med ulike tilbydere og etterspørrere, så vil noe skje her. Så er man i pole-position. Med de som har noe å si for å sette agenda. Dette er noe større enn Vips for å si det slik.

Et forhold å merke seg i siste webcast er omtale av eldre og vansker med fingeravtrykk. Om mulig økt fokus på demografi. Og da er man tett på offentlig tjenestetilbud og forvaltning. Men jokeren er og blir Kina. Leveres kort til kinesisk mellomklasse, representerer det innbyggerantallet i USA. Det blir helt syke volum.

Ja, så kan det gå galt. Og for ikke å ta av, er dette veldig bra så blir de kjøpt opp. Da vil noen ha kontroll på teknologien eller det kommer konkurrenter til og tar ut oppsiden. Helt euforisk skal man da ikke bli.

Når Mastercard er klar i Mexico, så er teknologi klar for testing i et volummarked.

Gi meg 3-5 piloter før sommeren, en Bloomberg til, og noe skjer i Kina. Da tenker jeg det er fasit på at det vil skje gode ting i 2. halvår. Eller exit, som er mye av deres poeng.

Er vi ikke enig om at hvis det ikke skjer noe frem mot sommeren, så er mye av kruttet brent opp ? Kanskje frem mot august-september, da. Men, jeg vil være svært skeptisk hvis det ikke skjer noe svært positivt frem mot sommeren.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.