Olje

Frodon
12.05.2019 kl 13:28 701

Lavere gass priser slår inn på tallene til Qec. De fikk noe høyere olje pris i Q1, men fortsatt får de lavt betalt for oljen sin. Vil de ikke få høyere olje pris i fremtiden heller? Er det ingenting de kan gjøre med dette problemet? Jordan skulle det komme nyheter om i desember 2018, så ble det utsatt til februar 2019 og nå er det fortsatt ingen nyheter eller noen guiding. Eller har noen funnet ny guiding? Produksjon i Quebec kommer tidligst i 2021. Da er jeg fortsatt på Montney, som jeg har ment lenge er det viktigste potensialet på kortere sikt. Her blir produksjonen økt og den skal fortsatt øke de neste årene. Men det virker fortsatt ikke ut som dette er et satsingsområde, eller hva synes dere? Hvorfor bygger de ikke ut mye mer her med emisjons penger, slik at de får opp inntektene og overskuddet. Så kan de heller bygge opp fremtidige inntekter fra overskuddene på de andre prosjektene. Det har vært min mening lenge og vil være det frem til jeg ser bedre resultater på andre områder.

"Questerre tapte penger i Q1
Questerre satt igjen med røde tall på bunnlinjen etter 1. kvartal.

Questerre melder om et resultat etter skatt på minus 0,93 millioner dollar i 1. kvartal 2019, mot 0,06 millioner dollar i samme periode året før.

Resultat før skatt kom inn på minus 0,93 millioner dollar, mot minus 0,01 millioner dollar i samme periode året før.

Nettoinntektene endte på 6,70 millioner dollar, ned fra 8,93 millioner dollar i 1. kvartal 2018.

Questerre hadde ifølge meldingen i perioden en produksjon på 1.944 fat oljeekvivalenter per dag, ned fra 2.013 fat per dag i samme periode i fjor"

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/05/Questerre-tapte-penger-i-Q1?r=refresh

Kurs i QEC (Questerre Energy Corporation) på Oslo Børs
Siste Endring Endr% Kjøper Selger Åpning Høy Lav Forrige Volum Verdi Handler
2.130 0.030 1.43% 2.13 2.13 2.110 2.200 2.106 2.100 1 034 608 2 229 861 146

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.