Transport

Frodon
12.05.2019 kl 15:53 3776

Her kan jeg bare spekulere. Aksjen falt under emisjonskurs, noe som vanligvis er begynnelsen på en ny lang nedtur da flere og flere selger seg ut for å unngå å miste alle pengene sine. Enten satser de på at Q2 blir såpass dårlig at alle ser at NAS ikke klarer forpliktelsene sine til vinteren, eller så har de tro på at det blir emisjon uansett siden JV partnerskap med kineserne ikke har formalisert seg inn i en avtale enda.

Var det få som fikk med seg at JV partner ikke har kommet som guidet? Jeg advarte mot dette her:
https://forum.hegnar.no/thread/26718/view

Uten JV partner er det ganske garantert at NAS må ut i en ny stor emisjon. Gjelden til NAS er på ca 100 milliarder og de har 6-7 milliarder i cash. Kapital dekningen er helt fraværene, derfor skjønner jeg ikke at folk tørr å sette pengene sine inn i NAS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.